Wednesday, December 12, 2007

TD Tone

Aku baru2 ni telah diajak oleh member aku unutk menyertai sykt Tele-diskaun. Nama company ni ialah Otelo Communications SB. Produk dia TD Tone. Dengar cerita kawan aku, setiap ahli masuk di bawah kita , kita akan diberi komisyen sebanyak 25%. Banyak tu, Aku pun terus masuk dengan yuran keahlian percuma. Cuma perlu beli produk TD Tone sebanyak RM40.00,. Aku mula masuk just nak bagi muka kat member aku ni je. Bila aku cek ahli bawah aku ni, rupanya aku dah ada 5 orang. So, member aku ni laju rupanya. Aku jumpa dia balik unutk detail. Rupanya dia pun x berapa mahir. Aku cari info kat internet. Banyak info di sana. So, aku save dalam laptop aku. Unutk membuat kajian bersama member aku.. dari situ, aku terus je mencari sesiapa yang nak masuk. Macam biasala, apa2 hal bubuh ahli keluarga terdekat dulu la. Nak sapu bonus banyak. Aku harap dapat terus mencari ahli sebanyak mungkin. Aku pun bukala blog dia. Lawati di alamat, www.tdtone2u.blogspot.com ,. Sebarang komen atau pendapat , atau nak join ke, tulis kat situ.

No comments: