Thursday, December 27, 2007

KIV Dulu

Minggu ni, aku sibuk sikit beronline. Hampir setiap hari . Abis la, melambung bil ayah aku. Bayangkan dail-up. Seminit, 2.5 sen. Aku online lebih kurang 8 jam sehari. Tu sehari. Aku online hampir tiap2 hari. Darabkan. Kira muflis gak bulan ni.xpe la. Janji. Apa yang cari tu dapat. Entah la.. fikiran aku ni cepat berubah. Dulu, masa mula2 aku register blog ni, bukan main hangat aku bincang tentang program seminar kewangan aku.. Program ni masih dalam kedudukan KIV. Apa yang menyebabkan KIV tu aku pun x tahu. Pening2 lalat lagi kot.. Semangat masih slow.. xde semangat dan idea untuk teruskan lagi program ni.. tengok la nanti macam mane..harap2 x terbatal la program aku ni.. Dah lam dah rancang. Mula dengan laman web( buat blog dulu) dan then baru cadang nak buat enterprise(solo dulu- keje dulu)..hope will be success…

No comments: