Sunday, December 16, 2007

Sibuk berpeluang..

Sehari dua sejak aku aku balik dari KL ni, aku agak sibuk mengurus beberapa peluang yang datang. Antaranye tetiba je aku rasa nak tengok biz kad prepaid. Dalam aku tgk di space prepaid, aku terbaca beberapa kwn sedang mencari founder untuk projek kad ni. Dia nak cari orang yang boleh support diajadi buyer kad.Tapi dia nak big buyer. Target dia RM5 juta per week. Kira2 500k keeping kad seminggu. Agak banyak tu. Tapi pasaran dia ada. So, aku cubala contact founder aku untuk join ni. Harap2 aku boleh la amik bahagian dalam biz ni.. Untung agak lumayan. Dapat 10sen sekeping je, ok la tu..Aku dapat konker pantai timur ke, xpun negeri pahang ni je pun xpe dah.. Aku rasa boleh abiskan kad tu, kalau banyak satu Malaysia la pasaran aku termasuk Sabah dan Serawak.Kalau sikit 100k keeping, just pahang je cukup la.. Adik aku jual kad celcom 1000k seminggu. Tu pun kat kedai2 terpilih di bebrapa tempat. Biasa la orng tidak pandai dalam hal ehwal marketing ni…Tungggguu perkembangannye..

No comments: