Thursday, December 6, 2007

RHM global SB

Aku sekarang ni masih sibuk. Banyak perkara yang aku urus.. Tiap weekend kena kuar. Dah tiga minggu kuar, minggu depan x tau lagi, Sekarang ni aku tengah aktif balik sykt MLM, RHM Global SB. Selepas balik kursus aritu, dengan semangat yang ada. Tengah cari idea unutk melancarkannya. Tetiba ada pulak yang membeli produk dengan banyak tetapi tiada bimbingan. Aku offer jadi pebimbing . Dia bersetuju. Esok jugak aku p umah dia unutk meeting. Alhamdullillah.. rezeki ada.. x sia2 aku amik ppt dari wakil sykt. Boleh aku gunakna untuk buat penerangan dalam meeting.
Kawan baru aku tu bersetujula menyertai bersama aku. Aku berharap kami akan terus ke arah kejayaan,
Untuk MLM ni, aku putuskan membuat blog baru di www.2u-rhm.blogspot.com . Senang nak fokus. Ade ide apa2 , sila komen disitu.

No comments: