Friday, December 14, 2007

Banyak benda....

Ada orang bertanya pada aku, macam mane nak buat banyak2 ni? Boleh fokus ke… Bagi aku, aku amik duliu mana aku minat, simpan dulu dan guna bila diperlukan kembali. Contoh dia, perihal tentang kopi radix, Keluaran sykt HPA Marketing SB. Abang aku dah masuk sejak dia mula beroperasi tahun 1997 kalau x silap aku. Baru setahun dua ni , dia femes balik(dah ilkan kat TV). So, dengan ahli agak ramai gak, tapi x jalan, dia aktive balik. Ahli seumur hidup kan. Xyah nak kalut2 mula dari bawah…
Aku x minat HPA ni, tumpang nama abang aku dah okey la. Untuk trading kopi . supply ke kedai2 kopi. Pelbagai kopi yang aku tolong edarkan. Tapi saying gak, walaupun memberi pulangan agak lumayan, disebabkna kesibukan kerje aku. Dismaping masalah keluarga. Bisnis tu x jalan. Tapi connection tu ada. Nanti bila ada modal sikit, nak on balik dan cari kontek baru, terutamanya ada kopi2 baru di pasaran yang banyak..
Xpe.. janji masuk..

No comments: