Tuesday, November 27, 2007

Talk (part II)

Sekarang , nampaknye aku kena teruskan untuk memasuki Fasa II iaitu perkembangan idea asal. Disinila aku selalunye fail. Nampak betui begitu berbahaya Fasa II ni. Tambahan pula masa sekarang diibaratkan masa senja. Keje aku ni dah sampai ke penghujung untuk tahun ini. Maka, segala kemudahan yang aku tumpang guna sepanjang 3 or 4 bulan ni untuk online serta kemudahan wireless connection ni akan tamat la. Untuk tahun depan plak apa citer la pulak. Entah2 kena tukar tempat kerja yang suasana tidak secanggih sekarang. Tapi aku yang mohon bertukar. Pandai-pandai la nak hidup kan. AHH! Lupakan masa akan datang, fokus pada masa sekarang. So, aku kena fikirkan agar apa yang aku tulis ni dijadikan pedoman. Maklumla dah tulis, orang dah tahu. Kalau x jadi, ada sikit malula. Cakap je lebih kan..Ok, aku akan tulis apa perancangan untuk idea aku ni…

No comments: