Thursday, November 22, 2007

Talk ..II

Sebut pasai seminar yang aku cadangkan, nampaknye tertangguh lagi. Aku agak sibuk minggu terakhir kerja aku… pelik2 tugas yang diberi tidak sesuai dengan minggu terakhir aku kerje. Buat je la. Dah kerje. Minggu ni pun aku tengah sibuk pasai aktiviti NGO yang memasuki satu anugerah. So, penilaian akan dibuat dan sebagai orang yang agak penting gak jawapan dia, kenalah buat2 sibuk sekali… Nasib baik aku dah tulis apa yang hendak dibuat.
kalau main ingat dalam kepala je, alamatnye lupala. Ooooh ya. Antara satu factor penangguhan kerje aku ni adalah program kerja aku tidak berjalan lancer. Aku cuba try test program tu kat aku sendiri, masih x mencapai apa yang aku nak. Macam terpesong je. So, aku harap, cuti2 ni dapat digunakan untuk menyetelkan masalah aku ni.Jangan sebab cuti ni, terganggu semua perancangan aku ni. Aku takut betoi perkara ni disebabkan pengalaman lalu selalu terjadi perkara2 macam ni. Dah la jadual cuti aku ni macam sibuk je. Aku tulih la diary aku kat sini .senang,

20/11- Penilaian
21-23/11 – Extra bud
24-26/11 – SLS di Hulu Yam
27/11 – Wedding jiran aku ( mat Kerie)
1/12 – Ke Melaka, Wedding
25/12 – Kursus di KT (diawalkan kepada 9/12- di Klang)
23/12 – Wedding di Kedah
20/12 – Hari raya haji
23/12 – wedding di jengka 20
31/12 – First Meeting kerje

Amboi! Sibuk gak aku ni nampaknye. Tu, tak termasuk undangan kenduri yang kau terima secara kad. Rasa2 kira halal dan kirim salam jela jadual penuh.

No comments: