Thursday, November 8, 2007

Fokus Blog

Nasihat kewangan!! Itu la focus aku tentang blog aku ni. Tujuan bog ni dibuat kerana di blogasalnye banyak idea2 lain terselit dalam tajuk ni. Setelah fikir2, aku memutuskan untuk mewujudkan bebrapa blog baru termasukla blog nasihat kewangan ni. Aku rasa dengan ini , idea2 penulisan posting aku akan lebih teratur wlaaupun jangkaan aku, penempatan posting aku akan lambat. Walaupun aku ada membaca penulisan didal m forum WC tentang wujudnye autoresponder free, tapi aku msih dalam peringkat memahami dan untuk mendownloadkan nye. Entah boleh guna atau tidak ke atas blog aku ni.
Mungkin aku akan minta pandangan dan bantuan dari member di WC.
Oh ya.. seminggu lalu , forum WC ditutup sementara untuk proses tukar server dan updated. Harap2 lagi canggih dan mudah la untuk member nak gunakannye.

No comments: