Thursday, January 10, 2008

Hijrah 1429h

arini, cuti awal muharram 1429h.. Hijrah, aku pagi tadi setelah mandi n solat subuh, berfikir2 ttg diri aku.. aku di masa hadapan... sejak dua tiga bulan ni, fikiran aku fokus ke arah utk menambahkan pendapatan.. mula dgn membina blog sendiri sehingga sekarang jadi 4 blog, kemudian didedahkan berforum.. di WC ke CG kemudian BJ..sekejap2 lari ke NG...apa tu.. aku rasa ramai pembaca tau singkata ntu...dalam bulan dec lalu, ade perancangan utk membuat program Talk D'Seminar... sekarang masih lagi tertangguh.. dapat item baru cashflow n OD skim.., terbaru sekali hampir sekali membeli apartment yg menjadi idaman aku sekian lama..sekarang tgh deal dgn pie tu...rasanya aku ni masih tidak tetap pendirian.. sesuai dgn pendirian aku sekarang, mane lalu sapu je...entah la

No comments: