Tuesday, January 27, 2009

Lama x updated...

salam semua... lama betoi x updated blog ni.... sejak post dulu lebih setahun dah...

apa yg aku takuti nampaknya berlaku... sebab tu aku masih still guna blogger free... pada hal ade plan nak buat web berbayar....

apapun, arini tergerak nak citer berkenaan kewangan aku...

Sekarang ni... biz aku dah berubah arah... dulu dari perkhidmatan sekarang beralih arah ke fizikal.... apa biz aku? jual topup... dpt lobang cantik..terjun ler....

apapun aku sekarang lebih senang cuba unutk memperbykkan tunai aku.....cuba jimat sebyk mungkin......kenapa? untuk ready masa gawat karang.......buat apaready? ramai jugak tanya aku...member2 sekerja tanyer... aku pun jawb ..saje hobi kumpul duit..heheeeeeee... KORANG FAHAM KOT APA TUJUAN AKU NI....(x faham tanyer yer...)

sepanjang 2008, byk gak benda aku buat.... apa yg aku plan hampir semua x jadi... benda yg aku x plan , yg tu aku buat........ dari biz MLM ke seminar kewangan aku...ooooo adoooiiii.....

yg aku x plan...Biz topup dan jadi ALK Koperasi dewasa........kedua2 tu membuatkan aku agak sibuk...jalan jer ..buat2 rileks....cool jer....

so, seperti biasa AZAM dan Perancangan 2009....

1) teruskan biz topup...target 5 angka sebulan...boleh ke...
2) Buat kerja ALK KOSKA...macam2 kena buat dari hartanah ke stesen minyak..kilang pun kena sekali....
3)memcari ruang biz baru...Abg aku ajak buat ELKEN...entah ler...selalu aku buat apa yg abg ku buat....
4)..Beli rumah lelong.... harap2 boleh deal dgn pak pie...projek dulu x jadi..entah kenapa ..aku lembap ke..x faham konsep ker..apa ker..
5)..GEnerate income baru..kedai nampak gayanya dah nak siap...ade can nak disewa..bini aku cdg bukak kedai topup...still fikir..

1 comment:

Unknown said...

Assalammualaikum ada menjual kad topup fizikal?