Saturday, January 5, 2008

Berselarut ….

Apa perkataan ni? Aku pun x tau.. Sebenarnya aku nak tulis definisi tentang banyak sangat bisnis dalam diri aku ni. Aku cuba senaraikan apa yang memeningkan kepala aku ni…
1) MLM – ANT Health SB
2) MLM – RHM Global SB
3) Printing baju, banner, banting, poster, plastic beg, lain2 seangkatan dgnnye
4) Publishing buku, majalah, .. semua seangkatan dgnnye
5) Kontraktor….
6) Projek jual kopi campuran ke kedai2 kopi
7) Apa lagi ye, mcm banyak , sikit je.. apasai aku pening kepala…

Tengok senarai tu, aku rasa dah pening kepala. Tu baru sikit, macam mane kalau lagi banyak mendatang.. Slow2 la, aku bincang dgn beberapa orang kanan aku nak urus semua ni.seperti biasa harap2 menjadi la biz aku ni… ke ade cadangan biz lain? Boleh antar kat aku mane tau berminat..tulis kat ruangan komen..

No comments: