Wednesday, January 9, 2008

Pelaburan..

Aku baru2 ni, dok tengok cerita2 kat internet, ade le terbaca tentang pelaburan2 terkini, dulu kecoh tentang skim cepat kaya, ala pak man telo, kemudian skim pelaburan internet, Swisscash, tetiba kecoh kat online sekarang pelaburan ala2 gitu.. Invest and then waiting payment + bonus every month..( orang melayu kan suka macam tu, harap duk rilex je..) So, projek ni, aku akan teliti slow2 sebab menarik gak.. aku pun tengah tengok perbincangan tentang pelaburan2 di threads2 yang berkenaan, ok je2… xpe nanti aku borak2 sekali dengan set2 tu kot2 bagus…Antara pelaburan yang ade kat situ, termasuklah ke dalam kooperasi2 terbabit…
1) Koop Birr Bhd
2) Kotaqwa
3) DINA…
4) AK United
5) Thespaceads.com
6) MPSB
7) Beberapa peluang lagi

Xpe semua tu , aku akan pantau teliti sebab cadang nak invest gak tapi wang yang perlu dilaburkan pun banyak gak. Silap2 rugi nanti.. bungkus…

No comments: